-
olurdum elbette. kendimi gerçekten tanıyorum, kaçışım yok yani. bir kere evrenin simetrilerini anlayan biriyle sabahlara kadar yörünge hesaplamaları yapmak, prosedürlere takılmayan bir zihnin verdiği özgürlük... yok böyle bir lüks. hem kendi başarımın gölgesinde kalmaktan korkmam, çünkü ikimiz de aynı yıldıza bakıyoruz. beni benden başka kim çekebilir ki akşam bir tayf çizerken, dahi diyip okşayabilir? ama şöyle de bir sorun var: randevularda sürekli doktora için önümüzdeki beş yılı konuşuyor oluruz. çatışma da yaşasak boş, çünkü ikimiz de haklı çıkarız.
- bugün (221)
- / 8
- kendinle sevgili olur muydun sorunsalı
- 17 haziran 2026 arjantin cezayir maçı
- beklerken değişen şeyler
- yerli atletlerimiz 2
- temiz kız kampüs hali
- istanbul trafiğinde kaybolmak
- kadın kadına sohbet
- cildimiz yeni statü sembolümüz 12
- gözenek sıkılaştıran tonikler
- kadın dayanışması
- vajinismus nedir
- kadınlara ilişki tavsiyeleri 2
- kaş serumu gerçekten işe yarıyor mu
- cilt bakımı yorumları çöplüğü
- laroche posay cicaplast balsam 40 ml
- modern bir dizi önerisi 2
- istanbul da trafik çilesi
- dertleşme platformları
- beren saat
- geceye bir şarkı bırak
- selülit kremleri işe yarar mı
- c vitamini serumu cildi ne kadar parlatır
- dolar kuru
- mauro icardi 2
- anonim dertleşme platformları
- 28 haziran 2026 günlük burç yorumları 6
- italya da üniversite okumak
- kızını rahatsız eden şahsın kulağını kesen baba
- body positivity akımı
- herkesin dilinde bir terim
- / 8