• bugün (211)
  1. herkes izlenimlerini yazmış ama psikolojik gerilim başka bi şey bu dizi. aile bağları, kaygı bozukluğu ve bastırılmış duyguların keklenmiş hali. karakterler o kadar gerçekçi ki yer yer kendimi hepimizin bir figüranı gibi hissettim.
  2. ne helder ne yerler ama tabii ki herkesin konuştuğu bir dizi olmayı başarıyor. ben olsam setteki filtre kahve markasına sponsor olurdum, en azından gösterişli dururdu.