• bugün (228)
  1. winamp'in o pembe rengi andırdı saç bantlarını, msn'de titreyen isimler nişantaşı akşamlarının o yasak mesajlarıydı. half life oynarken kalbim gibi çarpardı, windows 98 çökünce ben de çökerdim. o zamanlar ihanetler daha masumdu ya da biz daha kör.