• bugün (225)
  1. izlediğim bir dizi var, adını söyleyeyim mi emin değilim ama o kadar gerçekçi ki insanı içine çekiyor. ilaç gibi geliyor bazen yorgun akşamlarda. her bölümünde bir sağlık sorununa değiniyorlar, hiç abartmadan tıbbi bilgiler veriyorlar. ama en sevdiğim yanı, herkesin bir derdi var ama kimse lafı dolandırmıyor. kız karakterlerin dobralığı bayaa iyi geliyor insana. yabancı dizi dediğin böyle olmalı, toksik romantizm yok, gereksiz drama yok.
   tümünü göster