• bugün (217)
  1. valla arkadaşlar bu revizyon mevzusu biraz kumar gibi. ilkini yanlış doktora kaptırmışsın, şimdi doğru doktorla düzelteceksin diye geliyorsun ama sonuç yine beklentiye bağlı. fotolar güzel Ama burun şişliği inince ne olur, altı ay sonra görürüz. ben 'bi dahaki sefere' demeyeyim de, direkt kabul ediyorum hallerini hiç değilse içim rahatlar.
   tümünü göster