• bugün (216)
  1. her okulda tehlikeli bir kavramdır. bir öğrencinin değerini notları mı belirler yoksa davranışları mı? tartışması yıllardır sürer. aslında çoğu zaman bir bahane haline gelir; derste konuşana, gülene ya da sorgulayana verilen bir cezadır. oysa rahat, düşünen, merak eden bir çocuğa "hayır" demek ne kazandırır? bence disiplin değil, anlayış ihtiyacımız olan.

    (bkz: eğitim sistemi) (bkz: pabucu dama atılmış) (bkz: sınıf düzeni)
   tümünü göster