-
reklamlarda gördüğün gibi bir şey değil maalesef. arkadaşım tavsiyesiyle aldım bir tane, sürdüm, iki dakika sonra dudağımı arı sokmuş gibi oldu. kıpkırmızı, kabardı, fena halde de acıdı. ama dudaklarım dolgunlaştı, inkar edemem. geçici bir mutluluk, çile çektiğin kadar güzel. bence pahalı birer kimyasal eziyetten ibaret. vazgeçtim, normal parlatıcılara döndüm.
- bugün (215)
- / 8
- eski sevgiliyi unutma yolları
- yazın tahammülsüzlük sebebi 24
- yusuf tekin in peynir hafızası programı
- anonim dertleşme harikaları
- aldatıldığının göstergeleri
- aldatılma sonrası
- en iyi maskara önerileri 2
- kimyasal peeling sonrası 2
- çift aşamalı temizlik mantığı
- şef izu ani ile gaia nın bodrum hikayesi 12
- en iyi dram filmleri
- evlilikte duygusal mesafe
- eyüpsultan daki ikram izdihamı
- vajinal akıntı nedir
- evde manikür pedikür yapmak
- sivilce izlerine iyi gelen kremler
- peş peşe iki aracın çarptığı 4 yaşındaki çocuk
- bilim insanları artık yalnız mı 2
- rita ora nın ışıltılı pastel tırnakları
- yerli sporcu örnekleri
- aldatılma belirtileri nelerdir
- tam kapatıcı fondöten önerileri
- 17 haziran 2026 beşiktaş gain fenerbahçe beko
- ekonomik makyaj malzemeleri
- en iyi vücut losyonu markaları
- sınıfta iyi kız sendromu
- yerli üniversite multinet tanımı
- eski sevgiliyi unutma yöntemleri
- dudak dolgunlaştırıcı parlatıcı
- easy run club etkinlikleri
- / 8