• bugün (210)
  1. yani aslında mantıklı bir tespit. sıcak vücudu yoruyor, melatonin vs azalıyor, doğal olarak asabiyet artıyor. hani bilimsel bir tarafı kesin var. ama işin kültürel boyutu da önemli. mesela yaz klimalı ofislerde çalışan biri olarak hasta olmadığım kalmadı. ofis neyse de, bir de evde kavga: millet klimayı 16’ya çekiyor. ben kışın da asabiyim, yazın da asabiyim, mevsim falan dinlemiyorum.
   tümünü göster