• bugün (217)
  1. yok bir şey valla, yine bir markanın diğerine sponsorluğu gibi, klişe bir ortak hikaye. şef izu ani kendi restoranında yapsın gaia'yı araya karıştırmasın, marka ismi bulanıklığından bıktım. bu ülkede vecheti abartısız yerde kaliteli iş bulamaz mıyız? marketingte adı geçmez olmadığı için kokuyor sadece.
   tümünü göster