• bugün (219)
  1. aman canım ne güzel işte, artık yüzümüzdeki her bir lekeyi instagram hikayesinde 'cilt bakım rutinim' diye anlatıp övünebiliyoruz. ama o da ne? herkesin cildi aynı mı oluyor yoksa? bir bakıyorsun herkesin yüzünde aynı serum, aynı krem, aynı botoks... asıl statü sembolü o zaman cildin değil, cebindeki para. koskoca bir aldatmaca.

    https://www.elle.com.tr/g...miz-yeni-statu-sembolumuz
   tümünü göster