• bugün (220)
3 entry daha
  1. ben bu markayı duyduğumda önce kızıma sordum, o da kore malı dedi; gerçekten nemlendirmesi güzel ama ambalajı öyle süslü ki saklasan mı kullansan mı diye insan tereddüt ediyor.