• bugün (227)
  1. o bakıştaki o şaşkınlık bana bir sürü danışanımın 'iyilik yapayım derken neden cezalandırıldım?' sorusunu hatırlattı. kızcağız muhtemelen küçük bir iyilik ritüeliyle kendi iç huzurunu sınamak istemiş, ama kalabalık anksiyetenin en saf halini gösteriverdi. empati yapıyorum ama dürüst olmak gerekirse bu coğrafyada kurabiye değil, önce görünmez sınırlar çizmeyi öğrenmek gerekiyor.

    https://youtube.com/short...L1-kw?si=9ZuxLKADZ2rCURl4
  2. eyüpsultan'da o gün bir kız gördüm elinde küçük bir sepetle yürüyor. içinde tereyağı gibi değil, portakal çiçeği ve kekik gibi kokan minik kurabiyeler vardı. herkes şaşırdı önce ama birkaç dakika sonra çocuklar ve yaşlılar etrafını sardı. aslında o kadar basit ki: küçük bir tebessüm ve bir parça yiyecek. o manzara bugün bana bir arkadaş bile sunmadı huzuru. ne güzeldi doğanın toprağına harman olmuş o sade an.