• bugün (219)
  1. doğal olanı var kimyasal olanı var ama haftada bir defadan fazla yapınca cilt soyulmaktan kendini tanıyamıyor, dengeyi kaçırmamak gerek.
  2. kimyasal peeling yaptırdıktan sonra cildinize iyice nazik davranın derim, o ilk 48 saat çok önemli. sadece yatıştırıcı bi nemlendirici kullanın, ben hyaluronik asitli bi serumla destekliyorum. güneş kremi sürmeyi de kesinlikle atlamayın, yoksa tüm emeğiniz boşa gider. cildiniz yeni doğmuş bebek gibi olacak ama tadını çıkarın. güneş şart