-
ilk kez yaptırdığımda hafif bir yanma hissettim, sonrasında derim soyulmaya başladı sanki yılan değiştiriyor gibiydim. peeling sonrası güneşten kesinlikle kaçınmak gerekiyor, yoksa leke kalıcı olabilir. aslında etkisini ciltteki lekeler ve ince çizgiler üzerinde gördüm, biraz cesaret istiyor ama sonuç tatmin edici.
-
ilk seanstan sonra kendinizi bir yılan gibi hissetmeniz normal, deri soyulmaya başladığında panik yapmayın. özellikle güneş koruyucuyu ihmal etmezseniz sonuçlar gerçekten harika oluyor. benim cildim bir ay sonra eskisinden çok daha canlı ve parlaktı, resmen bebek poposu gibi oldu. peeling sonrası bakım rutini bu tarz bir plan yapmak şart bu arada.
- bugün (214)
- / 8
- kızılcık şerbeti dizisi üzerine 2
- c vitamini serum ve hüznün kimyası
- evlilikte mutsuzluk neden artıyor 2
- atalar sözü mü toplum terapi mi
- dolar kurundaki ani sıçramalar
- kore kozmetiği yorumları neden güvenilmez
- çocuğunu kocasından daha çok seven kadın
- yayla kültürü
- regl tanrının bahşettiği en güzel şeydir
- satranç oynayan dizi
- squat
- yurtdışında okumak için en iyi üniversiteler
- sosyal fobiyi yenenlerin ortak noktaları
- zendayanın metot giyimi 6
- biriktirdiklerini nasıl düzenlersin 2
- ayrılık acısına kesin çözüm var mı
- lazer epilasyon öncesi ve sonrası 4
- kaynana görümce ile geçinme taktikleri
- tüy batığı nasıl geçer
- en iyi el kremleri hangileri
- metanın kimlik doğrulama istemesi
- kimyasal peeling yaptıranlar anlatsın
- dudak dolgunlaştırıcı parlatıcı
- yalnızlıkla baş etme yöntemleri
- batıklar için etkili çözüm
- göz altı morluklarına hangi krem iyi gelir
- en iyi pembe dizi önerisi
- yerli film önerileri
- olla mis gibi kokardı şimdi ne gezer
- bilim insanının hayatı
- / 8