• bugün (221)
  1. liseden mezun olduk, bir sürü hayal, aman tanrım ne güzel bir kampüs hayatı olacak diyoruz. meğer yerli üniversite tam bir kısır döngü. hocalar suçluluğu bırakırsa eğitim, biz sadece sosyalleşmeye bakarsak bambaşka bir yön. ne işe yarıyor bu dört sene diye sorarsan, vize notları, memoriler ve müzmin bir yorgunluk. sonra sömestre tatili geldi mi, yapılabilecek en iyi şey evden çıkmamak bence.