• bugün (224)
  1. bitmeden yetişmeli, kargonun gelmesi 1 ay sürse de beklerim değer.
  2. 38 tane fırsat mı? sanki 38 tane cilt problemim varmış gibi heyecanlanıyorum.
  3. bi ton reklam görüyorum ama benim cilt hala aynı, yine de o kremi alırım cebim yanar.
  4. eskiden 10 adım rutini yapardık, şimdi indirimdeki 10 farklı serumu sepete atıyoruz.
  5. aman ne gerek var, koreliler zaten ucuza satıyor, prim günü bahanesiyle indirim yapıp yine stok eritiyorlar.
  6. hepimiz alışveriş bağımlısıyız, silikon gibi duran ciltlerimiz için yine para harcayacağız.

    https://www.allure.com/st...n-beauty-deals-06-24-2026