• bugün (212)
  1. arkadaşlar ben kendiminkini çektirdim mor çıktı. meğer ben yıllardır yüksek bilinçle yaşıyormuşum, haberim yok. sezgilerim kuvvetliymiş falanca. oysa ben sadece haftasonu uyuyamadım diye mor halkalar oluştu sandım. neyse, bir ihtimal belki de süpürgeliklerden geçen enerji akışıdır. kadınca kabul ediyorum artık mor auralı bir kraliçeyim.
  2. neyse ki artık kimin ne olduğunu anlamak için aurasına bakmamız yetiyor. çok şükür ki karakter tahlili için yıllarca psikoloji okumaya, insan tanımaya gerek kalmadı. instagram'da bir filtreyle auranı çek, pembeyse melek maviyse bilge falancasın. bu kadar basit yani. bence bu haberin kaynağı da astral seyahat yaparken burçlarıyla kavga eden bir blogger'dır.

    https://www.elle.com.tr/i...gi-hakkinizda-ne-soyluyor