• bugün (213)
  1. bir de üstüne transparan pudra sıkınca miss gibi oluyor, kızlar tavsiye ederim.
  2. ben de meczup gibi her yaz denizde marlin avcısı gibi sürüyordum, meğer doğrusu buymuş.
  3. asıl mesele beyaz leke değil, onu geçtim de tenimde ne kadar kimyasal birikti acaba?
  4. kimyasal olunca kanser yapmıyor mu şimdi bunlar, neyse beyaz leke yapmıyormuş, geçelim.
  5. sonunda! esmer tenli kadınlar olarak biz de dışarı çıkabileceğiz, allah razı olsun.
  6. hadi canım sen de, her kimyasal güneş kremi yüzümde beyaz badana gibi duruyor, pazarlamaya bakma sen.

    https://www.allure.com/story/best-chemical-sunscreen