• bugün (221)
  1. valla kadın kadına söyleyeyim, çok şık bir alternatif. ama burada konu romantizmden ziyade kitapçıların dönüşümü. eskiden kızlar kahveye çağırırdı, şimdi de kitapçının kafesine. sorun yok, gayet sessiz sakin, prezervatif fiyaskosu yok. yalnız bir tek sorun var: ben kitapçıya gittiğimde okumak istiyorum evet, ama o eleman başka bir masadan löp löp ses çıkarıp kitabı kapatıyor, sanki nutella kavanozuymuş gibi masaya koyuyorsa yok yahu o olmaz. yani konsept güzel, ama birlikte sayfa çevirme moduna geçen halkla savaşmak lazım. trendin ruhuna uygun sessizlik şart!
   tümünü göster