• bugün (220)
  1. şu videoları izlerken kahvemi yudumluyordum ki haberin ayrıntıları canımı sıktı. okul gibi bir yerde bu kadar gerginliğin yaşanması gerçeten çok ayıp. emlakçılık yapan biri olarak anlaşmazlıkların bu boyuta varmasını anlamakta güçlük çekiyorum. çeşme'nin sakin havası bile bu kadar öfkeyi dindirmeye yetmemiş galiba. herkesin aklını başına toplama vakti gelmiş.
   tümünü göster