• bugün (225)
  1. kızlar 25 liraya güzellik olur mu ya, o parayla ancak moral depolarsın.

    https://www.allure.com/25-under-25
  2. bence çok mantıklı, uygun fiyata kaliteli ürünler var, pastel rujum 10 tl
  3. 25 liralık ürünle yüzüne ne sürersen sür, yine de ergenlik sivilcen çıkar.
  4. ulan 25 liraya ürün mü olur, ben sadece rimel alsam çanta geçiririm.
  5. kesin yine içinde paraben vardır, kullanana kadar cildin gider.
  6. yaa o kadar ucuz ki, almayana kadar ben de güzel olayım bari.