• bugün (217)
  1. ya zaten bu 'revizyon' lafı bile ne kadar eziyet çektiğini anlatıyor. ilk ameliyatta burnunu mahvetmişler, şimdi gidip para döküp düzelttiriyorsun. ne gerek var diye sorarlar ama insan kendini kötü hissedince mecburen. yine de bu devirde hiçbir şeye güven olmuyor, bakalım ikincisi de mi kötü olacak ne? biraz acı biraz umut.
   tümünü göster