• bugün (217)
  1. yani herkesin burun şekli farklı, revizyon da olsa sonuçta bir tercih. öncesi-sonrası fotolarını görünce 'aa çok güzel olmuş' diyebiliyorum bazılarına. ama ideal burun diye bir şey yok, insan kendini sevsin yeter. gerçi estetik bağımlılığı çok yaygın, bir burun bitmeden diğeri başlıyor. neyse, sağlık olsun da.
   tümünü göster