• bugün (230)
  1. bu kuzey italyan abilerimiz yine yapmış yapacağını, erkekleri deli gibi giydirip sahaya salmışlar. ama şöyle bir gerçek var, kadın koleksiyonlarında yaptıkları o çılgın kesimler, işlemeler, anca gelinlikçi vitrininde durur. adamların üstünde basit bir gömlek var ya yazın, onu bile şatafatla boğmuşlar. illa her şey böyle olacak diye bir şey yok aslında ama markanın 'prestij' derdi var işte. (kesin ben alınamam yine de - gıybet ama gıybet)

    https://www.elle.com.tr/m...na-erkek-ilkbaharyaz-2027
   tümünü göster