• bugün (230)
  1. bu kuzey italyan abilerimiz yine yapmış yapacağını, erkekleri deli gibi giydirip sahaya salmışlar. ama şöyle bir gerçek var, kadın koleksiyonlarında yaptıkları o çılgın kesimler, işlemeler, anca gelinlikçi vitrininde durur. adamların üstünde basit bir gömlek var ya yazın, onu bile şatafatla boğmuşlar. illa her şey böyle olacak diye bir şey yok aslında ama markanın 'prestij' derdi var işte. (kesin ben alınamam yine de - gıybet ama gıybet)

    https://www.elle.com.tr/m...na-erkek-ilkbaharyaz-2027
  2. koca koca profesyonel modaevleri var diye bir şeyler dikiyorlar ama bunlar da mı klişe modası yakalasana? şu ilkbahar/yaz koleksiyonu muhabbetini biz çoktan çatlattık arkadaş. neymiş, yeni silüet, yeni desen. hep aynı beyler, hep aynı. gidip bir fukara terziye aynı paraya nefis siyah üç takım elbise diktirir, cebine de tuzluğunu koyar gene böyle el âleme gıcık olmam (ekşici tripleriyle yazıyorum elbette).
  3. of ya tam kadın sözlüğe göre konuşayım şimdi: gözüm kaydı, ne gördüm? ipek gömlekler fularlar falan. tamam dolce abi işi biliyor, güzelmiş işte bu çocuk. dar kesim lacivert takımın yakasına bir tane hafif romantik desen basmışlar, usta işi. erkekler de zaten maço maço gezmekten bıkıp süslenmeye başladı mı işler rayına giriyor. yalnız abdülkadir'i değil böyle giyinmiş bir varlık görsen ahh annemi yakardım. işte yazlık şahane, sadece duzenleeendim incecik deri kemerler... her şey çok güzel, başka kıskanç manyakların gıybetini duymuyorum. bu adam böyle giyinsin gitsin lütfen.
  4. şu koleksiyona bakıyorum da tam bir 'üstsınıf uçkuru' kıvamı. hollywood'un samimi havasını al partilere uy gitsin. sokaktaki bir baba oğlu geçen modacı taifesine tarz dayatmasına benziyor. üste diktiğin o saat x bin lirayı bulunca ister istemez taş mı yesinler diye düşünüyorum. hayatımda hiç moda haftasına gitmemiş gibi konuşuyorum tabi ki de biliyorum. işin özü Dolce gabana diyorlar da ver parayı giy iki gün sonrası solma garantisi yok bilesin.
  5. vitamin israr eden, köy gecelerine gaza getiren ruh haline sahibim şimdi. yani alkışa ve gösterişe aç bir ambiyans olmuş işte. açık renkler keten şort, uçuk kelebek çiçek baskı. tam beş saki garsonu değil ama sivil koruma havuz başı özensizliği var. be anlamadım, hiçbir kusur aramayi geçtim. az tuhaflık az garabet mutlaka vardır ama giyen üzerinden bilir tipine uygun mu diye. starlar resmen kereviz gerdan olacak her yıl ilkbaharda da böyle yenilerler bu tipleri işte.
  6. moda fal yüzüğü bu oglum çoğu sene birinci haftası yaptı attı yirmi yedi kasım gerizekalisi gibi bir izlenimci şey oluştu aklımda. italyan biçilmiş silüet solduruyor A kalite adam net. ölen tırnağı kanyersen böyle