• bugün (225)
  1. önceki burun da kötü değilmiş aslında, revizyon sonrası daha mı iyi olmuş emin değilim. bence insan kendi yüzüyle barışmayı öğrenmeli ama nakit parası varsa yaptırsın tabi. sonuçta herkesin zevki farklı, posta koyan da var ama ben anlamadım bu işten.
   tümünü göster