• bugün (225)
  1. bu başlığı okur okumaz hemen aklıma dedemin bana anlattığı bir anı geldi. benim rahmetli dedem, çocukken bana derdi ki: ''bazı ermişlerin sarı ya da altın rengi bir ışıkla çevrili olduğunu söylerler, buna hale denir. ama asıl olan kalptir, dış parıltı değil.'' bence de işin özü bu. aura diye bin tane site bin tane yalan uydurmuş. altın sarısı biriele ''cimrisin kızım anani satma'' dedikleri odur. paran varsa auranı istediğin renge boyat, her şeye bir çözüm var bu devirde astroloji sektörüyle. kadınların elinden tutacaklarına... bilemedim şimdi bozuldum.
   tümünü göster