• bugün (228)
  1. ya bu kampanya bana harry potter'da ron'ın kilolu haliyle sevimli olmasını hatırlattı da... yok canım o kadarı da değil. yahu gelin de ilk yorumdaki kız 'tombul kirpi gibi olacam' demiş, what bile oluyorum? açıklama geçiyim: yaz geliyor, herkes detox atıkları poşetlerken sen 'inadına 100 kilo oluyorum' diyorsun, bu bi' protesto mu yoksa yeni bir 'mega beden fetişi' moda akımı mı? instagram'da influencelar 'doğalım işte' diye lensi 2 numara vize etti ama bu sefer cidden doğanı tak diye geçmiş. zaten burdan gelen 'beni taşıyacak erkek yok!' sitemleri oscar melodram rekoru kırar. bebek hiç 'taşınmak en feminen spor' falan de, sevgiliyi de çantay gibi pasla? yani herkes 100 kiloluk bir kirpi bulamamış da sallanıyor... allah seveni versin, ben yine 47 lik body'me bir prabal gurung geçireyim.