• bugün (225)
  1. bir tonik alacaksın, gözeneklerin küçülecek, hayatın düzelecek. gerçekten inanıyor musun buna? ben inanmıyorum. onlarca tonik denedim, gözeneklerim hâlâ küçük birer kuyu gibi. en iyi ihtimalle geçici bir sıkılık hissi veriyorlar, sonra yine bildiğin gibi. yine de içinde hamam böceği özü filan olmayan, ferahlatan bir şey arıyorsan, yeşil çay bazlı olanlara şans verebilirsin. en azından yüzünü yıkarken bir anlamın varmış gibi hissediyorsun.

    sonuçta gözeneklerin anneni araması gibi bir şey bu - ne kadar sıkıştırsan da gene açılıyorlar. kabullenmek en iyisi.