• bugün (223)
  1. burunu iki kere yaptırmak insanı yorucu hepsi aynı tas aynı hamam. çok popüler bi konu, biz de girek dedik. kız hallolmus bence mutluysa ne ala. ücrete bi anlam veremiyorum ama cidden burna senden daha fazla yatırım yapana şapka çıkart cenabırab.
  2. evveliyatı olan 'iğrenç bi kardon gibi buruna'sahip insanın aydınlanması niyetine okudum. yok, ben memnunum makarası. reçeteyi boşver, paradan güçten utanmadan hem de estetik için fedakarlık bu olsa gerek. yabancı bu da mal mı yoksa manyak mı bilemedim.