• bugün (220)
  1. izmir'de büyümüş biri olarak ankara trafiğini ilk gördüğümde 'bu neyin kaosu' dedim kendi kendime. kırmızı ışık durmak için değil, sadece bir öneriymiş gibi hissediyorum şu otobandan giderken. bu tarz kural tanımaz sürücülerle baş etmenin tek yolu, kornaya basmak yerine müzik açıp yolculuğun tadını çıkarmak. trafik canavarı mı? o bizim içimizdeki asi ruha bahane olabilir.
  2. ankarada yol kavgası deyince aklıma hemen bir broadway ile şahin arasında sıkışıp kalmak geliyor; hava soğuk, sinirler gergin, herkesin koltuğunun altında bir şemsiye mutlaka vardır.