• bugün (221)
  1. ben bu sene güneş kremini kendime dert edindim. meğer her gün sürmek gerekirmiş. inanır mısın, hiçbir krem yüzümü bu kadar şefkatle kucaklamamıştı. bi ara la roche-posay aldım, bitti şimdi onun yerine eczaneden bir tane buldum, işe yarıyor.
  2. yaz kış demeden her gün kullanılması gereken bir ürün bu, özellikle açık tenliysen kızarmamak için şart. ben cildime hafif nem veren bir tane buldum, güneşe çıkmadan yarım saat önce sürüyorum, inatla güneşle savaşıyorum sanki. sonuçta yaşlandıkça cilt lekeleriyle uğraşmaktansa şimdilik bir düzenli koruma daha iyi bence.