• bugün (224)
  1. ben iç mimar olarak cilt bakımında da doğal dokuları seviyorum, bu kremler genelde asit bazlı oluyor ve izleri zamanla hafifletiyor.
  2. bodrum'da güneşlenirken sivilce izlerim daha da belirginleşince mecburen krem araştırmasına girdim. lüks bir markanın leke karşıtı serumu cildime ferah bir nefes aldırdı resmen. ama tatil keyfi yaparken bu kadar para harcamak da içime oturmadı değil, her şeyin bir bedeli var.