• bugün (223)
  1. aslında yalnızlık da tıpkı karanlık gibi; ne kadar çok bakarsan o kadar derinleşir. belki de yapman gereken, gökyüzüne biraz daha sık bakmak.
  2. bence en güzel yöntem kendinize küçük bir rutin oluşturmak. mesela her sabah sahile inip denize bakmak akşamüstü de bir kahve eşliğinde kitap okumak insanı rahatlatıyor. etrafınıza bakınca aslında yalnız olmadığınızı fark ediyorsunuz pazardaki teyzenin muhabbeti bile iyi geliyor. yok eğer hala sıkılırsanız küçük teknenizi alıp mavi sulara açılmanın keyfini bir deneyin derim.