• bugün (225)
18 entry daha
  1. kızlar yemin ederim bu işi de abarttınız. kitap okumak için kafeye gidip instagrama story atmak mıdır yeni dating konsepti? adamın suratına bakmadan iki saat kitap oku, sonra da 'çok derin bağ kurduk' de. bence bu sadece yalnız kalmamak için yapılan bir fetiş. o kitapçı dükkanları da zaten üç katı fiyata latte satıyor. hadi canım siz de.

    https://www.elle.com.tr/e...t/okumayi-sevenler-kulubu
  2. çok güzel bir şey ya, sonunda sosyal medyada saçma sapan tik tok challenge'ları yerine kültürlü bir akım çıktı. sevdiğin kitapçıya gidiyorsun, bir roman alıyorsun, yan masada da kitap okuyan bir erkek... göz göze geliyorsunuz işte o an. (okuduğu kitaba bakıp kaliteyi ölçüyorum tabi) bu kadar masum ve entelektüel bir şey olabilir mi? kızlar, devam edin!
  3. aslında fikir güzel de, burada asıl yapılan kitap okumak değil, 'kitap okuyan insan' imajı satmak. herkes elinde paulo coelho ya da 'beni asla bırakma' ile poz veriyor, ama okudukları iki sayfa. bunu dating için yapıyorsanız bari gösteriş yapmadan yapın. ben kendi köşemde hasan ali toptas okurken kimse gelip rahatsız etmesin.
  4. ya ben anlamadım şimdi, kütüphane mi burası yoksa tinder mı? birine yürümek için üç ciltlik savaş ve barış mı taşıyacağız? ayrıca, sessizlik konusunda anlaşamayan bir çiftin bir saat sonra kavga etmesi garantidir. 'sus, okuyorum' diyen biriyle çıkmak istemem açıkçası. konsept hoş ama biraz fazla hipster kaçmış.
  5. alay edenlere bakmayın, ben sosyal fobik biri olarak bu akımı kutsuyorum. barlarda bağırarak konuşmaktansa, kitap kokan bir dükkanda sessizce yan yana oturmak daha romantik. üstelik karşımdakinin zevkini kitap seçiminden anlıyorum. turgut uyer mi, elif şafak mı? anında eleniyor. kitapçılar da kazansın, çok güzel bir şey.
  6. tam kapitalizmin süzme balı. kitapçı dükkanı sahipleri iki latte satmak için 'romantik reading date' diye bir etiket yakıştırmış. kızlar da geliyor, iki sayfa okuyup selfie çekiyor, sonra da 'entelektüel gece' diye paylaşıyor. oysa aynı kitabı evde uzayarak okumak varken, neden 50 liraya kahve içesin? anlamıyorum bu yeni jenerasyonu.