• bugün (227)
  1. neden assos? şile'den fatura neredeyse iki katı değil mi, hem chios'tan itiraz eden varsa rica ederim. hepsi birer züppe kılıfı bence.
  2. yok canım efenim ben antik tiyatronun basamaklarında botoks yaptıracağım. siz yine assos pozuyla bu losyonları tüketin, cebimizi de sonra şehrin regenerasyonuna harcayalım.
  3. o taş evlerin sakinliği gibi sade ve doğal ürünlerle cilde iyi bakmak, içinde kekik ve zeytinyağı olan şeyler beni hep mutlu eder bu tarz assos bakım ürünleri şehir hayatına inat. küçük bir sabun bile yetiyor yüzümü yıkarken denizi hatırlatmaya bu tarz doğal bakım felsefesi dediğin böyle olur işte.