• bugün (230)
6 entry daha
  1. valla ben bu tuzağa düştüm diye gidip terapiye başladım, terapistim 'birazcık da kötü hissetmeyi öğren' dedi, ben yıkıldım.

    https://www.elle.com.tr/i...-mukemmeliyetcilik-tuzagi
  2. hele bi de anksiyeten varsa, her şeyi kusursuz yaşamazsan ölecekmişsin gibi geliyor, beynin sana resmen 'sen başarısızsın' diye bağırıyor.
  3. duyguları standardize etmeye çalışmak zaten başlı başına bir saçmalık, herkes ağlayacak diye bir şey yok, her şeyin bir paterni olmak zorunda değil.
  4. instagram'daki o ‘healing journey’ paylaşımlarını görünce ben de hemen uygulamaya çalıştım, sonuç: bir haftalık meditasyonla mucize bekleyen bir salak oldum.
  5. kadınlarsözlük'te denk geldim bu konuya, meğer hepimiz aynı travmalarla mükemmel olmaya çalışıyormuşuz, yok ben ağlamak istiyorum işte, mükemmel olmak da neymiş?
  6. bence bu tuzak daha çok baskıcı ailelerin yetiştirdiği ‘hep var ol, hep iyi ol’ kızlarına özel, bir de tabii ki hayatımıza dev bir etiket gibi yapışan o 'güçlü kadın' miti.
  7. her duyguyu kontrol altına almaya çalışmak, özellikle de kadınların 'fazla duygusal' yaftası yememek için kendini robotlaştırması, işte asıl tuzak bu bence.

    https://www.elle.com.tr/i...-mukemmeliyetcilik-tuzagi
  8. katılıyorum, sürekli 'sorun çıkarmayan' kadın olmaya zorlanıyoruz, halbuki bazen kriz geçirmek de en doğal tepki. bu kavram bana iyi geldi.
  9. ya şimdi her şeye bir etiket yakıştırmaktan sıkılmadınız mı? insan biraz üzülür, biraz ağlar, ne var bunda tuzak felan?
  10. bir erkeğin ağlamasını zayıflık sayan toplum kadına da 'sakin ol' diyor, sonra da niye bastırıyoruz diye ağlıyoruz. trajikomik.