• bugün (220)
  1. her yıl prim günü vol.34 ile yine o lanet rüyayı görüyorum: supersonic'le anca dalga geçiyorsun elektrik faturasını görünce.
  2. eminim şu kutuyu açtığım an sanki harward'da mezun olmuş gibi hissedeceğim; evet böyle saçma bir pahalılık.
  3. prim günü dediğin böyle olur; airwrap satın alınca kargoya verilen heyecan, sevgiliden mesaj gelmesinden daha kıymetli.
  4. dyson denince akan sular duruyor o plastik tüpü saçıma tutunca alev alsam yine bi' tane daha alırım kızlar özür dilerim.
  5. indirim olmuş muş da zaten bu fiyatlara satınca alet değil sanki adamakıllı bir cerrahi müdahale yaptırıyorsun.
  6. yine o parayla üç tane fakir saç kurutma makinesi alınırdı ama biz kadınlar hava üflemeye bile bin lira bayılırız.

    https://www.allure.com/ga...-prime-day-deals-06-23-26