• bugün (213)
  1. aslında bakınca doğru yapmış bence. sadelik ve zarafet arayanlar için bu renk ve doku çok şık. insanlar sürekli bir şey takıyo ya tırnaklarına, ay dünya falan işte. bazen sade beyaz da böyle zamansız ve cool kalabiliyor. her şeyi eleştirmeyin be, hailey yanlış bişey yapsa yine taşlardık.
   tümünü göster