• bugün (210)
  1. ben açık tenli olduğum için lekeler beni deli ediyor. iki aydır niod’un süper antioksidan serumuyla birlikte the ordinary’nin alpha arbutinini kullanıyorum, biraz solma var. kışın kullanılacak ürünler bunlar, yazın leke serumunu denemek bence intihar, güneş koruyucuyu da unutmamak lazım.
   tümünü göster