• bugün (222)
  1. şu son zamanlarda herkesin dilinde olan dudak dolgunlaştırıcı parlatıcılar var ya, tam bir devrim. içindeki biberiye ve nane yağları sayesinde dudağa hafif bir kan akışı sağlayıp onu şişiriyor. ama dikkat etmek lazım, bazıları o kadar acıtıyor ki sanki dudağa minik arılar konmuş gibi oluyor. doğal içerikli olanları tercih etmekte fayda var, yoksa kimyasallar dudağı kurutup çatlatabiliyor. botanikçi gözüyle söylüyorum, içinde hint fesleğeni ya da zencefil özü olanlar daha iyi.
   tümünü göster