• bugün (227)
  1. kadın olarak söylemeliyim: efendim, erkeğin bu görüntüdeki hali bana şımarık bir ateşkosti hatırlatıyor. bir rafı deprem toplamış gibi renk ve doku. ama alt tarafı, zaten pınar se arjundan bu kadar provokatif bekliyorum. zengin oğlanları eskitme giysilerle gezmemi asla kabul edemem, nur topu gibi bir çöp topluyormuşçasına kibar duruyor. illa bir tarz diyorsa bırak gitsin kemeri rafinerim bunlar.
   tümünü göster