-
ayakta bir meditasyon, ya da kronik bir isyan. 12 yıl boyunca hiçbir şeye yaslanmamak fikri insanın aklına aptalca ya da kutsal bir kararlılık olarak geliyor. ama asıl merak ettiğim şey, bu sürede oturduğu anlarda ne kaybettiği değil, neler kazandığı. tabii ki sonunda bir aydınlanma ya da hiçlik görmüştür. işin ironik tarafı, oturmak belki de o anı daha anlamlı kılarmış da içine sinmemiş. bazen en büyük arzu öyle günlük bir şeyin tadını kaçırmak oluyor.
(bkz: boşuna arayış) (bkz: koltuk düşmanı) (bkz: nirvana notları)
- bugün (216)
- / 8
- leke serumları gerçekten işe yarıyor mu
- aldatılma sonrası kendine gelmek
- period pozitifliği akımı
- laroche posay effaclar serum deneyimi
- dolar kurunun psikolojik sınırı
- dertlerini anlatamayanların sığınağı
- mat fondötenler havalı mı 35 karakter 6
- 40'lı yaşların kadına verdiği o muazzam rahatlık
- özgür özel in kabak tadı vermeye başlaması
- evlilik teklifi beklerken psikoloji 2
- bütçe dostu allıklar ve rujlar
- kimyasal peeling sonrası cilt bakımı
- anonim dertleşme platformları
- yalnızlıkla baş etme yöntemleri 2
- güven sorunu yaşayan kadınlar 2
- zendaya nın spi üzerinden moda eleştirisi 6
- töre kavramı üzerine
- kadın dayanışması
- cildi sıkılaştıran tonik
- kontür
- mauro icardi nin oyun stili
- ilişkide kadın neyi yanlış yapıyor
- karateci mi döver kung fucu mu yoksa aikidocu mu 2
- milli eğitim bakanlığı na bir tavsiye bırak
- tanrıyı görmek için 12 yıldır oturmayan adam
- disiplin notu
- flörte konuşma konuları
- dudak dolgunlaştırıcı parlatıcılar
- ami paris ilkbahar yaz 2027 12
- vücut geliştirme
- / 8