• bugün (224)
1 entry daha
  1. hepsi birbirine benzemeye başladı, çoğu dizi aynı senaryonun farklı oyuncularla çekilmiş hali. ben genelde karanlık, ruh halime hitap eden işler sevmeme rağmen anadolu yakası'na sinir olmadım diyebilirim. masumiyet ve şahsiyet ise son yıllarda izlediğim en iyi işler. dizi sektörümüzde gerçekten 'müthiş' diyebileceğim yapım çok az, çoğu sadece yemek masası etrafında geçen sohbetler.