• bugün (218)
  1. burnunu ilk yaptıranın hatalarını düzeltmek için tekrar bıçak altına yatmak, kadının ikinci kez aynı palyacıya gitmesi gibi bir şey.

    https://www.allure.com/st...ision-rhinoplasty-results
  2. bence cesur kadın, ilk operasyon kötü olmuş ama pes etmemiş, sonunda istediği burna kavuşmuş.
  3. estetik bağımlılığının doruk noktası, burnun artık bir kere yetmiyor ikinciyi istiyor.
  4. ulan ilkini yapan cerrahı linç etmek lazım, bir daha aynı masaya yatıyorsan o işte bir arıza var.
  5. önceki burnum 'pinokyo' gibiydi, şimdi 'disney prensesi' oldum diye düşünüyordur kadın.
  6. kızlar yaptırmasın gerizekalı gibi görünüyorsunuz, hiçbir işe yaramıyo.