• bugün (217)
  1. kızlar ses bulana kadar biz de bu muhabbeti tripliyoz mecburen.
  2. grupta mola değil bence manon'un diğerlerine tahammülü bitmiş abla.
  3. fame dediğin iki video sonra unutulur, bari arkadaşlığı pazarlamasalardı.
  4. ses bulma bahanesi ama magazin daha çok konuşsun diye planlanmış işte.
  5. manon'un molasına anca beş yaş daha büyütüp 'bireysel kariyer' derler.
  6. kızlar birbirini kıskanmaktan ses mi bulacak sorması ayıp.

    https://www.allure.com/story/katseye-cover-interview