• bugün (215)
  1. ya allahım bu ne biçim yaz haliymiş, 30 derecede mayo giymeye utanırken bütün paris şapşik şapşik gezmiş.

    https://www.elle.com.tr/e...yaz-2027-parisin-yaz-hali
  2. marka yine para basmış, anladık ama bu sene biraz daha düşünseymiş keşke.
  3. koleksiyon hoşuma gitti ama sanki yaz diye bize pamuk değil de gerilim filmi izletiyorlar.
  4. abi şu paris hallerine bayılıyorum, amk yine abartmış ama alınır mı alınmaz mı işte.
  5. keşke sokakta giyebileceğim bir şey yapsalardı, her şey podyumda kalıyor sonra kutusuna konuyor.
  6. kadınlar öyle bir giyinsin ki güneşe meydan okusun, ama bu kadar sıcakta elbise giymek mi kaldı acaba kızlar?