• bugün (233)
  1. lokantanın dekorasyonunu beğendim, yemekler de fena değil, ama şefin sürekli japan falan demesi biraz baydı artık.
  2. efendim bu şef izu ani kim bilmiyorum ama gaia’nın bodrum hikayesi bence sadece zengin turistleri ağlatmak için yazılmış bir senaryo.

    https://www.elle.com.tr/e...le-gaianin-bodrum-hikyesi