• bugün (232)
  1. erkekseler olmaz diyenlere inat, bir kadının bodrum'da taş fırına ekmek atıp olta balığıyla michelin starı avlaması bence tüm tabulara başkaldırıdır.
  2. şu başlığı görünce tiradıma başlıyorum: az tuz koyun yahut da bari sodyum sülfat kullanmayın şef hanım, gaia filan değil bizim hanımın yaptığı ev yapımı tarhana güneşte beklesin.
  3. harbiden ananın yemekleri aklıma geldi, şu gaia dedikleri yerde domates çorbası 85 lira mı neymiş, he o paraya bizim mahalleli salçal makarnayı 500 defa yapar.
  4. bodrum'da rakı içip gün batımı izlerken 'gaia'nın bodrum hikayesi' diye bir magazin programı çekilse bari şefi de french press'ten çıkmış gibi duruyor.
  5. bir kadın olarak diyorum ki keşke her şef böyle el emeği göz nuru dökse de köftecim usulü muamele etmeseler mideme sıpa gibi oturuyor.
  6. bodrum'da şişme botla balığa çıkan şefe michelin yıldızı takarlar mı bilmem ama iskandil kavurma fiyatını görünce ben şoktayım.

    https://www.elle.com.tr/e...le-gaianin-bodrum-hikyesi
  7. kızlar şef izu aniyi çok sevmiş, demek ki gaia hem ruhumuzu hem midemizi doyuruyor, bir de sevgilimi getirsem yemek yerine onu mönüye ekler mi acaba.
  8. valla bir kız arkadaşımla gittik, tabakta üç tane mor çiçek, iki damla sos, bir de üstüne garsonun omuzdan öpücüğü, çok keyifliydi.
  9. canım niye bu kadar eleştiriyorsunuz ki? adamlar denizi, güneşi, füzyon mutfağı koyup size terapi yapıyor, siz kıymet bilmiyorsunuz.
  10. kadın şeflerin başarısını duymak ne güzel ama şu egzotik havuç salatasına 300 lira istemelerine pes yani.