• bugün (229)
  1. kışın ellere yazık oluyor resmen, ekose desenli yün eldivenlerin altında kuruyup çatlamış parmaklar... ben on numara bir krem keşfettim geçen gün, lavanta kokulu ama ağır değil, emdikten sonra klavyede yağ lekesi bırakmıyor. hepsini denedim diyebilirim, en iyisi yine eczanelerde satılan basit gliserinliler çıktı ya, o ayrı konu.
  2. ellerim ekmek teknesi misali çok fazla iş görüyor, o yüzden iyi bir el kremi olmazsa olmaz. ben yağlı kalıntı bırakmayan ama yoğun nem veren bir şey arıyorum.